На відміну від звичайного ущільнюється асфальту лита асфальтобетонна суміш містить велику кількість (від 7,5 до 9%) високов'язкого бітуму і до 25% мінерального порошку. Внаслідок цього, навантаження в литому асфальтобетоні сприймає не каркас з мінеральних зерен, а асфальтовяжуща речовина (суміш бітумного в'яжучого і мінерального порошку).
При нагріванні виходить ідеальна ущільнювальна суміш для дорожнього покриття.
АЛІТ-П лита застосовується для ямкового ремонту. Використовується в весняний, осінній сезони.
Холодний асфальт - щебенево-мастиковий асфальтобетон.
Являє собою суміш мінеральних матеріалів (щебеню, піску і мінерального порошку), бітумного в'яжучого і стабілізуючої добавки, яка забезпечує стійкість щебенево-мастичної суміші до розшарування.
Використовується для створення асфальтового покриття в зимовий період.
ДЗ-3 - щебенева суміш, з дрібнозернистим наповнювачем (до 20 мм), пориста (залишкова пористість асфальтобетону від 7 до 12% включно).
Укладають в суху (бажано безвітряну) погоду.
Гаряча ДЗ-3 укладається при температурі не нижче 5°С (навесні), і не нижче 10°С (восени). Тепла - не нижче -10°С.
Товщина шару, що укладається повинна бути не менше 4 см.
Ущільнення асфальтобетонної суміші виконується відразу після її укладання.
Для влаштування стяжок і підлог всередині приміщень, для асфальтування прибудинкових територій, під'їзних шляхів, автостоянок, паркінгів.
ДЗ-4 - щебенева суміш, з дрібнозернистим наповнювачем (до 20 мм), пориста (залишкова пористість асфальтобетону від 7 до 12% включно).
Укладають в суху (бажано безвітряну) погоду.
Гаряча ДЗ-4 укладається при температурі не нижче 5°С (навесні), і не нижче 10°С (восени). Тепла - не нижче -10°С.
Товщина шару, що укладається повинна бути не менше 4 см.
Ущільнення асфальтобетонної суміші виконується відразу після її укладання.
Для влаштування стяжок і підлог всередині приміщень, для асфальтування прибудинкових територій, під'їзних шляхів, автостоянок, паркінгів.
КЗ-7 - щебенева суміш, з крупнозернистим наповнювачем (до 40 мм), пориста (залишкова пористість асфальтобетону від 7 до 12% включно).
Укладають в суху (бажано безвітряну) погоду.
Гаряча КЗ-7 укладається при температурі не нижче 5°С (навесні), і не нижче 10°С (восени). Тепла - не нижче -10°С.
Товщина шару, що укладається повинна бути не менше 4 см.
Ущільнення асфальтобетонної суміші виконується відразу після її укладання.
Для організації нижніх шарів дорожнього покриття.
КЗ-8 - щебенева суміш, з крупнозернистим наповнювачем (до 40 мм), пориста (залишкова пористість асфальтобетону від 7 до 12% включно).
Укладають в суху (бажано безвітряну) погоду.
Гаряча КЗ-8 укладається при температурі не нижче 5°С (навесні), і не нижче 10°С (восени). Тепла - не нижче -10°С.
Товщина шару, що укладається повинна бути не менше 4 см.
Ущільнення асфальтобетонної суміші виконується відразу після її укладання.
Для організації нижніх шарів дорожнього покриття.
КЗ-9 - щебенева суміш, з крупнозернистим наповнювачем (до 40 мм), пориста (залишкова пористість асфальтобетону від 7 до 12% включно).
Укладають в суху (бажано безвітряну) погоду.
Гаряча КЗ-9 укладається при температурі не нижче 5°С (навесні), і не нижче 10°С (восени). Тепла - не нижче -10°С.
Товщина шару, що укладається повинна бути не менше 4 см.
Ущільнення асфальтобетонної суміші виконується відразу після її укладання.
Для організації нижніх шарів дорожнього покриття.
КЗ-10 - щебенева суміш, з крупнозернистим наповнювачем (до 40 мм), високопориста (залишкова пористість асфальтобетону від 12 до 18% включно).
Укладають в суху (бажано безвітряну) погоду.
Гаряча КЗ-10 укладається при температурі не нижче 5°С (навесні), і не нижче 10°С (восени). Тепла - не нижче -10°С.
Товщина шару, що укладається повинна бути не менше 4 см.
Ущільнення асфальтобетонної суміші виконується відразу після її укладання.
Для організації нижніх шарів дорожнього покриття.